rendeljitt.hu Logo

Olvasd el az esettanulmányokat!

Képzeld el az alábbi jelenetet!:
Elmész egy kürtőskalács fesztiválra a gyerekekkel vagy barátaiddal. Lendületesen, felspannolva, kicsit ábrándozva, hogy milyen csodás is lesz. Elképzeled, hogy megkóstoltok többféle ételt, közben jókat beszélgettek, sétáltok, stb.

DE mikor odaérsz az alábbi kép fogad: kb. 10 kürtőskalácsos kocsi, pavilon kínálja a portékáit és mindegyik előtt kb. 20 méter sor, 40-50 várakozó. És ekkor lepereg előtted az életed következő néhány órája. A gyereknek megígérted. Sorba kell állnod! Sorban állsz, ahelyett, hogy jól éreznéd magad. Látod, ahogy nem haladsz. Ha haladnál is, az előtted lévőhöz oda szalad egy barátja és az mondja neki: „ne négyet kérjél, hanem hetet”!

Leírhatatlan, amit érzel. Nem érted miért kell ennek így lennie. Nem szép ezt kimondani és szándékosan használom ezt a kifejezést. A büfés a király, te meg fogd be, és várj a sorodra, mert csak egy csicska vagy. Ha nem tetszik, el lehet menni! Te nem tolakodni akarsz és nem azt, hogy ne kelljen várnod, csak azt, hogy vegyenek már emberszámba és ne kelljen ott toporognod.

Ám, az egyik kürtős kalácsos azt gondolja, hogy egyenrangúnak tekint téged magával és nem akar téged kínozni. A kalácsos beregisztrál a rendeljitt.hu-ra és öt perc alatt feltölti azt a kb. 15 termékét (kalácsokat, üdítőket), amit kínál. Te ezt látod és te is beregisztrálsz kb. 15 másodperc alatt. Megkeresed a rendeljitt.hu-n ezt a kürtős kalácsost és leadod neki a rendelésed kb. 30 másodperc alatt.

A kürtős kalácsos hív, hogy gyere fizetni. Tájékoztat, hogy kb. másfél két óra mire ki tud szolgálni és értesít, ha kész és mehetsz a kalácsokért. Rendben kéred, kifizeted és elmész csónakázni, sörözni, míg ez alatt a gyerekek játszótéren zúznak. A telód egyszer csak csipog, rezeg. Ránézel és látod az értesítést, hogy gyere és vedd át! Te odamész, mutatod a kódodat és átveszed. Hát nem csodás? Te lettél a király. Csak annyi kellett, hogy a kürtős kalácsos lépjen egyet és feltöltse kínálatát a rendeljitt.hu-ra.

És Te kedves vendéglátó, képzeld el, hogy Te vagy ez a kürtős kalácsos! Te már digitalizáltad a rendelés felvételi és fizettetési, stb. folyamatokat a rendeljitt.hu-val. Így a kollégád nem ezzel foglalkozik, hanem azzal, hogy süssön, vagy előkészítsen stb. és csak a legkevesebbet az ügyfelezéssel. Ha felszabadul a kollégád munkaereje, akkor nagyobb kemencéd lehet és többször annyit és gyorsabban tudsz eladni. Ha pedig lehetővé vagy akár kötelezővé teszed az online fizetést, akkor te leszel a legtisztább, leggyorsabb, és a vendégeiddel a legkorrektebb… Neked nem hőbörögnek, nem anyáznak, csak dicsérnek. Több pénz, kellemesebb munka…

Ez is hasonló a kürtős kalácsoshoz, de hadd rágjam tovább ezt a csontot, mert azt gondolhatnád, hogy jó-jó, de te hambis, gyrosos, rántott husis, hekkes, lángosos, egy tál ételes, ebédeltetős gyorsbüfé vagy, így neked több szolgáltatásod van és jóval bonyolultabb az étlapod, működésed, folyamataid. Azt gondolhatnád, hogy a Te rendelési folyamataid nem lehet olyan könnyen digitalizálni, mint egy kürtős kalácsosét. Nos, igazad, van. Nem lehet olyan könnyen, csak nehezen, de megoldottuk. Több hónapig tartott csak ennek a funkciónak a leprogramozása, de KÉSZ van. És számodra gyerekjáték lesz az üzemeltetése.

Most képzeld el, az alábbi jelenetet és a megoldásunkat:
Forró nyár, Balaton part, Te ott pihensz a parton gyerekekkel, vagy barátokkal és megéhezel. Gondolod, hogy Te leszel a nap hőse és felkerekedsz, hogy kaját szerezz. Elindulsz és elérsz a büfé sorra. Ott elengedsz magadban egy jó kövér anyázást és megbánod, hogy nem vittél magaddal szendvicseket a kölköknek hűtőtasiban. De Te vagy a hős és beállsz a sorba. Még vagy tízen állnak előtted és mindegyik pár, vagy család a pulthoz érve vitatja meg, hogy mit is szeretne, de az előtted álló egyedül várakozó is telefonon tájékoztatja a családot, hogy mit is lehet venni és ki mit kér. Egy dolog nyugtat, miközben a mögötted várakozó bent áll a személyes teredben és érzed lehelete illatát, mégpedig az, hogy legalább már mögötted is állnak és van, akinek rosszabb, mint neked.

Érzed már? Érzed a szenvedést, hogy van pénzed, de ilyen szolgáltatások mellett kell elköltened? Miért? Miért, csinálják ezt veled? Már van rá technika, technológia. Miért nem lép senki, miért nem változtatott még senki ezen az idejétmúlt berendezkedésen? Ezen gondolkodsz, és ekkor feltűnik egy olyan büfé, ahol nem áll senki. Gyanakszol, hogy annak biztos valami baja van. De látod, hogy időnként oda megy valaki, fizet és elmegy. Másvalaki oda megy és kap egy hatalmas halom kaját. És látod, hogy ott mindenki örül és mosolyog. Hát utánajársz, hogy mi is történik ott. Mikor odaérsz, látod, hogy rendeljitt.hu-s büfé. Mindenki a rendeljitt.hu-n adja le oda a rendelését. Hát rákérdezel, hogy mi is történik itt? A pultos elmagyarázza, hogy regisztrálj be és már rendelhetsz is.

Ha kp.-ban akarsz fizetni vagy kártyával, akkor idehívunk fizetni, de fizethetsz online is és aztán menj fürdeni a gyerekekkel vagy focizni, sörözni a haverokkal, vagy napozni a csajokkal, de NE állj itt, mert attól nem lesz gyorsabban kész! Érezd jól magad, és ha kész, akkor szólunk és gyere! Jó, de hogy szóltok -kérded? Valaki kiabálni fogja a nevem vagy a sorszámom? Nem! Nem kiabálunk. Kiabálni Teri néni szokott, a szemközti büfében, de már elment a hangja. Küldünk egy értesítést Viberen, e-mailben, vagy a CHROME böngésződön keresztül a telódra. Gyere, mutasd a kódodat és vedd át! Ennyi!

És most Te kedves vendéglátó, Te a pult mögött állva, hogy éled meg ezt a szituációt? Mivel már érzed a szenvedést a vendég oldalán és az elvárást, hogy legyen már megoldva ez a helyzet, most fontos, hogy még tovább rágjam, hogy miért jó neked a rendeljitt.hu-n.

Ebben a szituációban maradva tedd fel magadnak a kérdést, hogy hányszor volt eleged a pultnál rendelő, de tanácstalan vendégekből? Hányszor kérdezték meg hogy mennyi a kóla, pedig az orra elé van kiírva? Hányszor beszéltek bele a folyamatokba vagy szakították meg a kérdéseikkel a rutinodat a pultnál álló tétlen és tétova ügyfelek. Kell ez? Tényleg nem akarod kényelmesebbé, kellemesebbé tenni? Itt nem teljes rendszerváltásról van szó, nem az kell, hogy minden ügyfél hirtelen mobilról rendeljen, hanem az, hogy aki akar, az megtehesse. Már ez is csaknem a vevőid fele lesz.

A következő példán keresztül szeretnélek elvezetni egy problémához és annak megoldásához. A következőket és éltem át és tökéletes iskolapéldája a jelenlegi rendszerek hiányosságainak. Barátaimmal találkoztunk, beültünk egy bárba a Gozsdu udvarban. Egy szombati napon 16.00-kor. Néhány jöttek el erre az időpontra. Asztalfoglalásunk volt. Jó helyen ültünk. Elkezdtünk fröccsözni, sörözni, enni, italozni. Elején 6-an voltunk aztán, csatlakoztak még hozzánk és mentek is tovább. Mindenki rendelt a közös számlára, de volt, aki külön fizetett, szóval minden történt mindenhogy…

Eleinte a felszolgáló tökéletesen kiszolgált és mindent meg is tett, amit lehetett. Semmi hiba nem volt a kiszolgálásban, modorban, szakismeretben, hozzáértésben, kedvességben. Le a kalappal! DE eljött az este 9 óra. Teltház. Itt már minden borult. A felszolgáló szaladgál, a pult úszik. Az ittas vendégek egyenként össze-vissza rendelnek. KÁOSZ. Mi sem voltunk boldogok, amikor a felszolgáló már nem jött oda az asztalhoz. Piához már alig jutottunk. Mikor elkaptuk a pincért, elmondta, hogy bocs, kevesen vannak, de ha többen lennének is csak alig bírnák. A főnökség nem akar több embert, mert… Mindegy miért….

Eljött a fizetés ideje. Már mentünk volna, át is adtuk volna a helyünket másoknak, akik asztalra vártak és arra, hogy fogyaszthassanak. Pincérnek se híre, se hamva. Néhány perc múlva az egyik barátom elkapta a tekintetét és kézzel, lábbal jelezte, hogy jöjjön, mert nagyon akarunk valamit. Megjött. Mi meg megkoronáztuk az éjszakáját. KÜLÖN AKARUNK FIZETNI! DOBD SZÉT VALAHOGY! A pincér arcára a különböző fintorok ültek ki, szeme sarka rángatózott és elfehéredett. Muszáj? Kérdezte. Srácok. Legalább 6 órája isztok itt. Ez legalább 20 perc mire megoldom…

Ami sajnos nem egyszer fordult már elő egy-egy ilyen báros-italozós buli után, hogy számos italnak a számlán, nem volt gazdája. Pontosabban a társaság úgy érezte, hogy csak 17 jéger fogyott, de a számlán 24 volt. Nem egyszer vita volt ebből. Nem állítom, hogy félreszámoltak, de azt igen, hogy meddő, mindenki számára időt rabló bonyodalom volt belőle. 24? Annyi nem lehet! Csak 17! Én csak kettőt ittam. Szólt egyik barátod. Nem. Én láttam, hogy hármat, egészítette az előzőt egy haradik. Jó, akkor 18. De mi az a 24? Srácok ennyi volt, szólt a felszolgáló! Nem, nem annyi… Élted már át ezt a problémát? Költői kérdés, mert lehet, hogy hetente többször is előfordul nálatok. DE van megoldás! Figyelj! Rendeljitt.hu!

Képzeld el, hogy mikor megjön a vendég, köszöntöd, és az alábbiakat ajánlod: „Ha óhajtjátok, akkor a rendeljitt.hu-n az éttermünkhöz ez az asztal a 63 sorszámot kapta. Rendeljetek a rendeljitt.hu-n keresztül ehhez az asztalhoz. Mindjárt mondom a pinkódját. Akkor fog a pinkód létrejönni, mikor megnyitom az asztalotokat, így azt csak ti tudjátok. Ha kértek valamit, adjátok le a rendeljitt.hu-n. Bent a pultban azonnal megjelenik amit kértek és már csináljuk is. Ez így a lehető leggyorsabb. Nem kell rám várnotok, hogy felvegyem a rendelést. Csak hozom az italt és kész. Ha akarjátok minden egyes rendelés után online fizethettek is. Pl. rendeltek 3 sört 2 jégert és akár már ki is fizethetitek online. Nem kell közösködnötök senkivel. Ahányan itt vagytok mind rendelhettek a saját mobilotokról és fizethettek is külön-külön az aktuális rendelés végén. Ha nem akartok fizetni online, az sem baj. Lehet a végén is fizetni (igaz akkor már nem online). Ha a végén akartok csak fizetni, akkor is érdemes külön-külön rendelni a telótokon keresztül, mert a végső elszámolásnál egy pillanat alatt szétdobja a rendszer, hogy ki mit kért, így egyszerű a fogyasztás elszámolása velünk és közöttetek is.”

Sikerült átadnom az ebben is rejlő lehetőségeket? Kevesebb kollégával is jobban láthatod el a feladatokat. Többet tudnak fogyasztani. Gyorsabban, pontosabban, ellenőrizhetőbben, konfliktusoktól mentesebben zajlik minden. Gyorsabban jön a következő vendég stb. Van egy olyan ösztönző eszköz javaslatunk arra, hogy a vendégeid akarják használni a rendeljitt.hu-t a nálad való rendeléshez. Ez az eszköz a felszolgálási díj. Pl. a felszolgálási díj 10%, de ha a rendeljitt.hu-n keresztül van leadva a rendelés és ott már ki is van fizetve online, akkor nincs, vagy csak pl. 5%. (ezeket Te állíthatod be).

Borravaló menedzsment

Fontos! NE aggódja a jatt elvesztése miatt azért, mert online lesz kifizetve. A rendeljitt.hu-n fizetés megkezdése előtt felteszi a kérdést a rendszer, hogy akar e jutalmazni valamilyen borravalóval. Többféle megoldásunk van. Kérdezz és beszéljük át!

Képzeld el, hogy van egy büféd, éttermed vagy bárod, jól működsz bizonyos időszakokban, de bőven van még szabad kapacitásod. A legfontosabb kérdések:
Mit fogsz csinálni és hogyan?
Jó hírem van. Megtehetsz szinte mindent a rendeljitt.hu árazási, értékesítési, piacszerzési okos eszközeivel, a programozott árazási funkciókkal.
De hogy mire is gondolok?
Pl. van egy éttermed. Ebédeltetsz. Hétköznap 11.00-tól 14.00-ig szinte tökéletesen megy minden. Van embered, eszközöd, szándékod, hogy többet hozz ki az üzletből, de hogyan és mit kell tenned.

Van egy árszinted. Ezt nem akarod letörni. Tudod, hogy lehetne más árakon is árulni, pl. olcsóbban, alacsonyabb jövedelműeket megcélozni, vagy házhoz szállításra váltani, vagy kifőzdéses szolgáltatásra, gyere ide érte és vidd haza vacsira (vagy holnap ebédre) vagy egyszerűen kiszámíthatóbbá akarod tenni működésed és jó lenne előfizetéses ügyfelekre szert tenni. Jó lenne, ha ma megvennék és kifizetnék, a jövő héti kaját stb. Tudod, hogy milyen nehéz volt ügyfélkört építeni. Sok pénzbe, fáradtságba, energiába kerül egy új úton elindulni, de melyik is legyen az, melyik jön majd be. Mi van, ha rossz lóra teszel, mi van, ha az új út sem jöttbe. Belekerült egy csomó pénzedbe, stb. És, most képzeld el, hogy van megoldásunk arra, hogy ezt a kockázatot levegyük a válladról, hogy szabadon kísérletezhess és ez lehető legkevesebb pénzedbe kerüljön.

Figyelj!
A rendeljitt.hu-ban lehetőséged van az alábbi funkciók beállítására. Pontosabban beállítjuk neked veled együtt, mert ezek már annyira összetett funkciók, hogy nem érhetők el automatikusan. Képzeld el, hogy úgy döntesz, hogy újabb vásárló rétegek felé nyitsz. A rendeljitt.hu-n az alábbi árazási technikákkal tudsz más piacok felé nyitni:

Előfizetéses helyben vagy elviteles fogyasztás általános kedvezménnyel.

Elérheted vele, hogy egy vendég ma előre fizessen nálad a következő hétre. Amolyan kupon jellegű árazási technika. Ha ma kifizet pl. 900 Ft-ot a jövő hétre, akkor a jövő héten 1000 Ft-ért vásárolhat a teljes kínálatodból. Ez arra jó, hogy ma megkapod a pénzt. A vevő olcsóbban jut ebédhez. Ez mindkettőtök számára tervezhetőbb…

Előfizetéses helyben vagy elviteles fogyasztás akciós termékkörrel.

Ez a „vedd meg ma a jövő heti ebédet, de csak bizonyos termékkörökből választhatsz” funkció. Ez is egy rendeljitt.hu-s specialitás, mert a rendszer alkalmas arra, hogy válaszható köretből, feltétből, vagy főételből lehessen összeollózni azokat, amit a vevő szeretne. Pl. azzal is piacot nyerhetsz, ha nem csak azt kínálod, hogy: tökfőzelék fasírttal, hanem ha úgy is lesz zöldbabod, akkor kérheti zöldbabbal a fasírtot. Vagy rizzsel a sertéspörit tészta helyett… Ezt szóban a pultnál könnyű elmondani, és ha a kiszolgáló elég rugalmas meg is oldja, de itt arról van szó, hogy elő tudjanak nálad fizetni és te tudj azzal tervezni, hogy jövő hét keddre mennyi fasírt, főzelék, stb. kell. Ezt is tudja a rendszer.

Előfizetéses helyben vagy elviteles fogyasztás A, B, C, stb. rögzített menükkel.

Ezt biztosan ismered. Ma megveszed a jövő heti A, B, vagy C menüt. pl. a C menü sertéspöri rizzsel+szörp+lekváros palacsinta. Fontos, minden helyben fogyasztásos előfizetéses megoldásunkhoz, hogy lehetnek a kedvezmények fix árasak, vagy %-os kedvezményűek és mindegyikhez lehet időintervallumot megadni.

Az időintervallum arra jó, hogy ha a terheltségedet szét akarod húzni. Pl. ha ebédnél csúcsra jársz, akkor az akciós rántott husira ne álljanak sorba 14.00-előtt. Megadhatod, hogy pl. 15.00-tól lehet átvenni 18.00-ig. Így az ebéd utáni időszakban lesütheted az elviteles vacsira rendelt ételeket.

Előfizetéses házhoz szállítás

Ma a házhoz szállításos rendeléseket két nagy csoportra bonthatjuk. Az egyik az azonnali. Most megéhezel, és rendelsz egy pizzát, rántott sajtot, stb. Ezt is tudja a rendeljitt.hu. Ezt már kitárgyaltuk, de meg fogsz lepődni, nem ez az igazán nagy üzlet, hanem az előfizetéses, tervezett, ütemezett étel házhoz szállítás. Norbi, Anyucika, Alexandra, Laci bácsi, Total-food, Food-express és még sokan mások. Sok tízmilliárdért ezek vannak versenyben. ÉS TE! Ha akarod. A rendeljitt.hu ad hozzá eszközt.

Maradva az előző példánál, hogy 11.00-14.00-ig ebédeltetsz. A környékre házhoz is tudsz szállítani ez előtt és ez utáni időszakban úgy, mint az említett nagyok. De képzeld el, hogy jobb helyzetben vagy, mint azok, mert Te rendeljitt.hu-s vagy, így jobbat tudsz kínálni. A nagyokra jellemző, hogy rugalmatlan a kínálatuk. Ha szerdára sertéspörköltet kínált tésztával, akkor az van és kész. Ezen nem lehet változtatni. DE nálad igen. A rendeljitt.hu engedi, hogy úgy állítsa össze egy vevő a saját jövő heti menüjét az általad megadottakból, ahogy az neki a legjobb. Így előállhat az a helyzet, hogy a sertéspörit tőled veszi meg, mert Te tudod, adni rizzsel, vagy főtt krumplival, vagy éppen lencsefőzelékkel. Ilyenre a „nagyok” nem vagy csak korlátozottan képesek.

Fontos meglátnod, hogy az is zseniális a rendeljitt.hu eszközökben, hogy majdnem nulla a kockázatod! Csinálj kínálatot, töltsd fel a rendeljitt.hu-ra és reklámozd, ahol gondolod, Facebook-on, szórólapon, stb.! Ha lesz előfizetésed, akkor szolgáld k! Főzd meg, süsd le! És csak pont annyit, amennyit rendelnek. Nem kell többet. Ha nem rendelnek, akkor puff neki. Nem került pénzedbe. Lehet, hogy csak 1-2 előfizetőd lesz az elején, de nem kellett óriási befektetés ezért. Nem leszel kényszerhelyzetben. Ha lassan fut fel, akkor sincs semmi gondod, veszteséged.

Ügyfélcélzás házhoz szállításhoz. A rendeljitt.hu-val könnyű belőni az ügyfeleket is. Mivel ha egy ügyfél házhoz szállítással akar rendelni tőletek, a rendszer bekéri a címét. Ha ez belül van a tőled méterre meghatározott körön, akkor engedi folytatni a rendelést, ha azon kívül van, akkor nem. Ezt szó szerint így kell elképzelned. Te állíthatod be, hogy pl. a Tőled számított 1850 (vagy akár 25000) méter sugarú körben fogadsz rendeléseket.

Tökéletesen tervezhető, megbízható és kezelhető neked is és a vevőnek is. Ha bele gondolsz, nem csupán a képzeletbeli tortádból részesülhetsz nagyobb mértékben, de így a tortád is nagyobb lesz.