Ha találsz olyan szoftvert, ami gyorsabb, egyszerűbb és okosabb, mint a Rendeljitt, akkor használd azt!
Mindegy, hogy a Rendeljitt mennyibe kerül.
Ha lassabbat, bonyolultabbat, vagy butábbat használsz, mint a Rendeljitt, akkor felesleges munkát végzel, felesleges munkáért fizetsz bért.
Lassú leszel, így vevőket és forgalmat buksz és veszteséget termelsz.
Ha te ezt nem érted, akkor kérlek, ne is hívj fel! Felesleges.
Mit kell tudni egy pizzéria szoftvernek?
Pizzériák kis része működik vagy “csak házhoz szállítással”, vagy “csak beülős” szolgáltatással. A legtöbb pizzéria vegyes üzemben működik, és a legtöbb közülük a pizzán kívül egyéb ételt, italt, frissensültet, készételt is tart.
Nagyon sok pizzéria még mindig kockás füzetbe veszi fel a rendelést és tart egy online pénztárgépet. Néhány pizzériában van esetleg egy notebook vagy PC és fut rajta egy klasszikus pizzéria szoftver vagy klasszikus vendéglátó rendszer. Ez már régen is kevés volt.
Klasszikus igények egy pizzéria szoftverrel szemben: Gyors, egyszerű, könnyen kezelhető legyen. Tudja az alapvető funkciókat. Kassza, készlet, elszámolások, stb.
EZ NEKED ELÉG? Ilyen szoftver, rendszer akad bőven a piacon. Ha ez neked elég, akkor ugyanúgy fogod csinálni, mint eddig és semmi nem fog változni.
A moderni igény, elvárás egy pizzéria szoftvertől, rendszertől már jelentősen több!
Modern igény egy pizzériát üzemeltető vendéglátóval szemben: - a vendég olyan felületet (weboldal, alkalmazás, stb.) akar látni a pizzériától, ahol az aktuális kínálata van, ahol azonnal látja az akcióit, hogy tudja, mire számíthat. A felületen, ki tudja választani, kosárba tudja tenni, meg tudja rendelni azon keresztül az az ételt. Legyen köret választó, feltét választó ha ezekből több féle van. A felületen ki tudja fizetni online a rendelés végén, amit kér. Ha házhoz szállítással rendel, akkor a telefonjára kapjon értesítést mikor indul a futár és mikor érkezik pl. ha elvitelre rendel, kapjon értesítést a telefonjára, mikor lesz kész, de arról is, hogy jöjjön a pulthoz átvenni Tudjon előrendelni az alkalmazáson keresztül (pl. holnap 11.30-ra) A felületen keresztül lehessen rendelni menüt, előfizetni, jelezni milyen árukapcsolást kér (pl. 1 L Ice tea a pizzához) Stb.,
De ugyanígy a beülős szolgáltatásnál a vendég tudjon rendelni telóról, hogy kér még egy kólát, vagy ketchupot. Telóról lássa a kínálatot, akciókat, stb. Vagy akár a telefonról rendelést követően tudjon online fizetni.
A vendég nem akar várni rád, egy gyorsétteremben, hogy fel vedd a rendelését, fizettesd, vagy feleslegesen várni, hogy megkapja azt!
Modern igény a vendéglátó részéről:
Ha már bejön egy rendelés a rendelési felületekről emberi kéz érintése nélkül, akkor menjen is végig a folyamatokon emberi kéz érintése nélkül.
Ne kelljen “benyomkodni, felütni a gépbe”. Kevesebb pincérrel, pultossal jobb minőségű szolgáltatást lehessen nyújtani. Ne kelljen szaladgálni az asztalok között rendelések felvételéért, fizettetésért. …ne több különböző rendszeben kelljen dolgozni. Egy rendszerben legyenek az alkalmazások, a kínálat, az akciók, az értékesítési, a megjelenési, fizetési felületek. A felületeken, alkalmazásokban leadott rendelések a konyhába azonnal érkezzen meg. Nyomtatódjon ki magától. Ha pizzéria olyan modern és környezettudatos, hogy nem akar nyomtatni, de van saját képernyő a konyhában, akkor az mutassa, hogy mit kell készíteni.
Az italpultba a rendelés oda vonatkozó része kerüljön… A pénztár pulthoz egy összesítés, a futárhoz pedig, amit vinni kell… És mindezt automatikusan és ne úgy, hogy munkatárs küldi, viszi ide-oda. Ne legyen kábel és eszköz dzsungel a pulton. Működjön telefonról, TAB-ról PC-ről. Ne kelljen külön eszközöket erre tartani… Ne legyen a rendszer eszköz és gép függő. Távolról elérhető legyen, azaz távolról láthassa a vezetőség, a tulajdonos, stb., hogy mennyi a forgalom, milyen a készlet. A beszerző a telójáról láthassa a készletállapotot bármikor, stb.
A Rendeljitt tudja mindezt!
Nézd meg a videókat: