rendeljitt.hu Logo

25 olyan költségelem, ami a Rendeljittel nullázható.

Ha nem kérem ki a következő kört, mert a pincér nem ér oda… Ha már fizetnék az asztalnál, és mennék, de nem tudok, mert a pincér nem ér oda elszámolni, de a következő vendég már jönne és fogyasztana, de nem tud mert én a helyén várok a pincérre, akkor az neked kár, ugye? Ha tudom, hogy kevesen vagytok és várnom kell, akkor már be se megyek hozzád. Ez is kár, ugye? Ha sorban ácsorgok, míg te a pultban bohóckodsz egy rendelés felvétellel, akkor inkább kifordulok a sorból és inkább nem költök. Ha látom, hogy hosszú a sor inkább be se állok és nem veszek tőled semmit. Mekkora lehet ez a költséged? Ha naponta 100 ezer Forint rendelés nem jön be, akkor az év 36 milla? Végül is, ez nem sok:) Nyugodtan kidobhatod az ablakon azzal, hogy a szerencsétlenkedést választod.:) Vagy választhatod a Rendeljittet és megkeresheted ezt a pénzt! A Rendeljitt megoldása ezekre a veszteségeidre a rendelési alkalmazások, az Automata pincér és a Pultsegéd alkalmazások használata. Ezeket használva megszabadulhatsz ezektől a költségektől. Nézd meg a videókat, hogyan működnek, vagy inkább próbáld ki az ingyenes tesztfelületen!

Ha olyan rendelést veszel fel az asztalnál és a pultban, amit a vendég egy applikáción keresztül be tud küldeni, akkor nem csak a melós időveszteség miatti költségeket bukod, hanem felesleges munkát végeztetsz! A felesleges munkával meg az a gond, hogy olyanért fizetsz, amiért nem kellene, miközben azt a munkát, amit el kellene végezni, azt nem végzik el. Felesleges pincér munka: Ha a vendég be tudja küldeni a telefonjáról, hogy 2 sör 1 vodka a B6 asztalhoz vagy 1 pizza a J9-hez, ráadásul úgy, hogy a konyhában nyomtatódik ki az étel és a pultban az ital rendelés, akkor ehhez felesleges pincért tartani. Felesleges pultos munka: Ha a vendég be tudja küldeni a telójáról, hogy 2 lángos és 2 sör, akkor felesleges ezért a vevőnek sorban állni és a pultosnak felesleges személyesen faggatnia a vevőt, hogy mekkora sört kér és milyen lángost, mert azt a vevő már kiválasztja a lehetőségek közül és úgy adja le a rendelését pontosan úgy, ahogy a vendéglátó kéri. Ennél gyorsabb nincs. Felesleges fizetési folyamat a pultban vagy a pincérnél: Ha a vendég ki is fizeti a folyamat végén online a fogyasztást, akkor már nem csak a rendelést felvenni, a fogyasztást beütni sem kell, de már e fizetési folyamat is meg van spórolva. Felesleges pénztárgép és vendéglátó szoftver nyomkodási folyamat: Ha a vendéglátó szoftver kommunikál, adatot ad, cserél a pénztárgéppel, akkor már a pénztárgépet nyomkodni sem kell. Erre sem kell emberi munka, sőt minden csak gyorsabb, pontosabb. Mekkora lehet, ez a költség? Egyszerű! Ezt a munkát végző kollégáid bérének kb. 50-80%-a. Gyakorlatilag a pultosod munkáját 50-80%-át ezek a feladatok teszik ki. Ezt is viselheted tovább, vagy váltasz a Rendeljittre és megúszhatod ezeket a költségeket. Csak rajtad múlik! A Rendeljittbe beütött rendelési adatok továbbítódhatnak a pénztárgépbe, a fizetési terminálhoz, az Ntak-hoz. Ha appilkáción keresztül rendel egy vevő, akkor ideális esetben teljesen megszűnhet az a munka, amit eddig a pultos vagy pincér csinált. Rendelés beérkezik pontosan úgy, ahogy akarod. A rendszer lekommunikálja a pénztárgéppel, az Ntak-al, a fizetési szolgáltatóval vendéglátó rendszerrel, amit kell. Látod távolról, hogy mi történt, lekerül készletről receptúra alapján, stb. Így felesleges háttérmunka sincs. Ez utóbbiról a későbbiekben olvashatsz.

Ne csinálj úgy, mintha dúskálnál a pincérekben, pultosokban. Ha sikerül is embert felvenned (és nem csak a felesleges munkát fogod elvégeztetni vele), akkor azt be kell tanítanod, ki kell képezned. Ez költség, idő, energia. A Rendeljitt alkalmazásokat beállítod és úgy működnek, ahogy te akarod. Mindig. Ráadásul a betanított embered elmegy máshova dolgozni, ha akar. A Rendeljitt nem megy sehova. Marad és téged szolgál.

Nekem nem kell finomkodni. Nem vagyok politikus. Kimondhatom feketén fehéren, hogy a helyettesítés azt jelenti, hogy a munkaadó vagy a kollégák szívnak a helyettesített helyett. Ha Klári gyereke beteg, akkor te szívsz. Ha Balázs elmegy szabadságra, akkor te dolgozol. Ennyi. Mivel a klasszikus rendszerek emberfüggő folyamatokat valósítanak meg, így a klasszikus vendéglátó szoftverben használatánál te szívsz. Ennyi. A Rendeljittben nem. A Rendeljitt automata pincére egy robot. Nem szül, nem beteg, nem megy szabira, nem kér többet, nem klikkesedik, nem utálja a többi kollégát. Mindig ugyanúgy végzi a munkáját Ugye nem gondolod, hogy a pultos, pincér nem fog otthagyni az első adandó alkalommal, ha jobb fizetést, csicsásabb, rangosabb, kényelmesebb ajánlatot kap? A Rendeljitt nem fog elhagyni.

Miért kell a tulajdonosnak, a melósnak vezetőknek halálra dolgozni magát? Miért kell állandóan megfeszülnöd? A Rendeljitt alkalmazásai helyetted dolgoznak. Távolról elérhető a rendszer. Tulajdonos, vezető vagy jogosult kolléga beléphet a rendszerbe távolról. Bármely pillanatban láthatja távolról, hogy mi történik, mekkora a forgalom, a készlet, és a rendelésállomány. Távolról árazhat, változtathat a kínálaton. Nem kell a gép mellett állni…

Ez a klasszikus vendéglátáshoz tartozó adminisztrációs költség. A Rendeljittben ez is csökkenthető! Távolról elérhető a készlet, az elszámolások, a kimutatások, statisztikák funkciók, így a könyvelő, a beszerző, vezetőség és tulajdonosok munkája azonnal real time támogatva van. Archiváljuk a forgalmi adatokat, a Rendeljitt és a vendéglátó közötti számla dokumentációkat, mellékleteket stb.

Volt már olyan, hogy több fogyott volna el, ha lett volna, ha tudtad volna, hogy több kell, vagy olyan, hogy rajtad maradt valami? Ismered az üresjáratot? Tudod, azt az időszakot, amikor nincs vendég. Egy klasszikus vendéglátó rendszer ezekkel nem foglalkozik, de a Rendeljitt képes az előfizetések, előrendelések kezelésére és arra, hogy időszakokra vezéreld az átvételt, fogyasztást ilyen olyan akciókkal. Már ma megtudhatod, hogy három nap múlva miből, mennyit kell kiszolgálni. Előfizetőket gyűjthetsz, előrendeléseket vehetsz fel. A Rendeljittben már ma megkaphatod annak az árát, amit holnap kell főznöd.

A vevőid ügyfeleid elvárják, hogy mutasd magad az Interneten valamilyen felületen. Elvárják, hogy mutasd az aktuális kínálatodat, ajánlásaidat, akcióidat. Az ilyen felületek létrehozása nyűg és költség ugye? Na, ilyen költség nincs a Rendeljitt használatával, mert a Rendeljitten ezek megjelennek, ha akarod.

Ha létrehoztad ezeket a felületeket magadról a neten, akkor azokat karban is kell tartani. Ha rendelős felületet hoztál létre, akkor azt üzemeltetni is kell! Ez is költség nem? Vagy maguktól fognak állandóan és pillanatnyilag is valós tartalmat mutatni? A tartalom feltöltését még elvállalhatod, de a tárhely, kapcsolati, információs technológiai feladatokat, modernizálást és beavatkozást te fogod csinálni? Vagy ha valami hina van, akkor ott marad egy torzó a weboldalad helyén? A Rendeljitt ezeket is. Ha akarod, nyilvánossá teheted magad piacterén, így mindig pontosan az látszik, ami alapján működsz, nyitva vagy és mindig a pontos és pillanatnyilag aktuális kínálatod (étlapod) tekinthető meg, vagy amiből rendelni lehet. Ezzel sincs gondod. De csak ha akarod:) És azért csak ha akarod, mert ha úgy állítod, be, hogy ne látszódj, akkor nem fogsz. Ha csak azt akarod, hogy a kínálat látszódjon, akkor nem lehet majd rendelni onnan, de ha azt akarod, hogy rendelni lehessen, akkor a felület állítsd rendelősre! Csak rajtad múlik!

Ha veszel egy valamire való rendszert, akkor rendszert, akkor a pénzbe kerül ugye? Szoftver licence, terminál, monitorok, egyéb eszközök ezek avulása, meghibásodása, stb. Ezt is jól gondold át! Régi rutin az, hogy ilyenekben gondolkodnak a vendéglátók. Nagyon látványos egy szép terminált, de teljesen felesleges. Az okostelefonod milliárdszor többet tud, így a terminálos megoldások feleslegesek, buták és csak helyet foglalják. Gyakorlatilag csak szemfényvesztés. Ilyenekre már semmi szükség nincs, de jól el lehet adni… Annak, aki rutinszerűen gondolkodik. “Ha 30 évvel ezelőtt terminál volt a csúcs, akkor most is az”. A Rendeljitt felhő alapú. Rendeljittben nincsenek ilyen költségek. Nem kellenek hozzá terminálok eszközök, stb. Elég egy PC, notebook, vagy Androidos teló, de inkább tablet és Internet kapcsolat. Gyakorlatilag, ha a Rendeljittet minden tudását latba vetve használod, akkor a pultodra szinte semmilyen kütyü nem kell. Minden lefut a felhőben a rendelés felvételtől, a pénztárgép kapcsolaton át az Ntak-on keresztül a fizetési folyamatokig szinte minden. A telón csak csipog az eredmény. Próbáld ki a tesztfelületünkön és győződj meg róla! Ellenőrizd, ami mondunk! Használd telóról!

Nem ismerhetsz minden vendéglátó rendszert, szoftvert. Nem tudod azokat kipróbálni, lehet, általában nem is engedik, vagy szándékosan akadályoznak a döntéshozatalban… Egy ilyen rossz döntés évekre kárt okozhat számodra. A Rendeljittben ilyen költség sincs. Kipróbálhatod a tesztfelületen. Nem kérünk kötelező elköteleződést. Mi nem akarunk neked terminálokat eladni, hogy azután csak a mi szoftverünk fusson azon. Mi hiszünk a szabadságban és abban, hogy annyira jónak kell lennünk, hogy mindennap minket válassz! Ha van jobb nálunk, csak dobj el minket és használd azt! Nem fogjuk megakadályozni.

Bár a rendelési alkalmazások még nem terjedtek el, lesznek olyan vendéglátó szoftveres cégek, akik rád akarják majd beszélni a telefonra letöltős rendelési alkalmazásukat. Lehet, hogy pénzért, lehet, hogy ingyen. Jól gondold meg! Te sem töltenéd le egy strandon a lángosos alkalmazását, aztán a büféét, egy sör vásárlásához, aztán a fagyizóét 2 gombóc fagyi miatt. Ha ilyen letöltős alkalmazást vásárolsz, azt alig fogják használni és te azt fogod gondolni, hogy ez egy “rakás sz@r” és azt, hogy “hülyeség, így nem vásárol senki”. Pedig az alkalmazásos rendelés működik, csak nem akarja letölteni senki a sokadik alkalmazást egy kávé rendeléséhez. A rosszul megválasztott alkalmazás is költség. Szóval akkor használj alkalmazást vagy nem alkalmazás? Használj, de ne letöltőst, hanem webes alapút. A webes alapú alkalmazás ugyanúgy csipog, zörög, berreg, jelez, ha valami történik, de nem kell letölteni, mert az Andriod technológiák webes alapon is nagyrészt már tudják azt, amire régen csak a letöltős appok voltak képesek. A Rendeljitt alkalmazásait nem kell letöltenie senkinek. Webes alapúak, így nincs költség sem a létrehozásával, sem az üzemeltetésével, így azzal se, ha véletlenül nem használná senki. A rendeljitt alkalmazások készen vannak, azonnal használhatóak, mi tartjuk karban, mi fejlesztjük… A mi költségünk, feladatunk, kockázatunk és nem a Tiéd. Neked csak használni érdemes:)

Ez is jelentős költség. Ha pultos vagy pincér a helyben fogyasztásos ételt 27%-ra üti az 5%-os helyett, azzal egy 6000 Ft-os fogyasztásnál rögtön lett 1000 Ft-al több Áfa-át kell fizetned. De ha a C27% sört A5-re üti, akkor Áfa csaló leszel és a cégedet kockáztatja. Ezt ki se tudod számolni, de minden nap viseled ezt a költséget is. A Rendeljitt nem “üt félre”. Beállítod a gyűjtőket, szolgáltatásokat és egyéb paramétereket előre és mindent külön gyűjt, kiszámol stb. Próbáld ki. Erről felesleges többet írni. Bizonyos pénztárgépeknek azonnal át is adja az adatokat, így már az sincs, hogy a pénztárgépbe mást ütsz, mint az Ntak vendéglátó szoftverbe.

Erről már többször írtunk, de itt megint. Nyomkodsz a pénztárgépbe, nyomkodsz az Ntak vendéglátó szoftverbe, nyomkodsz a készlet programba, nyomkodsz a fizetési terminálhoz, stb. Te vagy a nyomkodó. Hurrá!. Mintha ingyen dolgoznál. A nyomkodásnak nem az a legnagyobb költsége, hogy pénzt fizetsz egy felesleges munka elvégzéséért, hanem az, hogy olyan munkát, amit el kellene végezni, nem végzel el, mert a felesleges feladatokkal foglalkozol. Ezért lassú vagy, bukod a vevőt és utálnak is a vevőid. Kérdezd meg tőlük jó-e nekik, hogy sorban kell nálad állni, vagy szeretnek-e pincérre várni egy asztalnál. Ha a Rendeljittben ezek össze vannak kötve, akkor max. egy helyre kell nyomkodni a rendelést, de ha használod a rendelési alkalmazásokat, akkor már oda se kell, mert a vevő benyomkodja magától és még örül is neki. És te is örülsz, mert nem végzel felesleges munkát.

Most az összes kártyás fizetéssel kapcsolatos költséget te fizeted. Jutalék, amit a banknak fizetsz Terminál díj. Vagy megvetted, vagy bérled, vagy kapod “ingyen”. Fizetési szolgáltató rendszerére csatlakozási díj. Tudod, hogy utána fizethess a banknak:) Terminálok pénztárgéppel való összekötésének díja. Ha ezt nem léped meg, akkor állandóan csak nyomkodsz. Amit benyomkodsz a pénztárgépbe, azt benyomhatod a terminálba is kézzel. Vendéglátó szoftverbe és a POS terminál egy közös rendszerbe kötésének díja. Ha ezt nem teszed meg, akkor megint csak nyomkodsz. Ntak szoftverbe nyomkodod, a rendélés adatait és így fizetési módokat és adatokat. Ezt megelőzően vagy ezt követően benyomkodod a pénztárgépbe és a POS terminálba. Mi van???? Te vagy nyomkodó. Ezért fizetsz, nem? Minimum csak bért. De ez felesleges munka, amitől lassú leszel, forgalmat buksz és egy csomó egyéb költséged is van. Olvassd el fent, lent…! A Rendeljittben ilyen jó esetben nincsenek. Még a fizetési jutalékot is átháríthatod a vevőre az alkalmazásokban kényelmi díjak formájában.

Hogy gyűjtöd a borravalót? Tudtad, hogy a vendéglátás szakmai szervek, a vonatkozó minisztérium és a Kúria ítéletei, egyeztetései alapján, a legvalószínűbb formákban, 7 féleképpen keletkezhet nálad jatt? Ebből 3 adómentes, 4 adóköteles. A Rendeljittben ezek külön gyűjtésére és nyilvántartására is lesz lehetőség. (amikor oda jutunk a fejlesztéssel, de egyelőre nem ez a legfontosabb) Ennek jelentése az NTAK-ba már kötelező, így nyilván kell tartani. Ez is költség vagy nem? Ezt a Rendeljitt segít kezelni így csökkenti ebből származó terheidet is.

Ez is munkaidőbe kerül, ugye? Ezt is segít kezelni a Rendeljitt. Sőt egyszerre többféle szervizdíjat is tud kezelni. A szervizdíjat szabadon lehet használni, lehet az árba beépíteni, az árra rászámolni, lehet különböző szolgáltatásformákhoz rendelni (helyben, elvitel, stb.).

Ha jogosultságot adsz a könyvelőnek, akkor az rálát távolról a működésére, letöltheti a forgalmi adatokat, elszámolásokat stb. Ez is a költségeidet csökkenti.

A vevőid elvárják az online fizetés lehetőségét. Egy 25 éves fiatal már úgy akar sört rendelni, hogy a rendelést leadja egy alkalmazásban és a végén online ki is akarja fizetni. Az online fizetés beépítése egy rendszerbe elég nehéz feladat. Drága és hosszadalmas. Technikailag: dinamikus oldalba kell beágyazni. Egy egyszerű weboldalba, statikus felületekbe nem lehet. Ahhoz, hogy lehessen nálad online fizetni egy rendelés végén először létre kell hozni azokat a felületeket, amikbe beágyazod a fizetési felületeket. BRRR. Még olvasni is szörnyű… Ha magadnak csinálod, nem csak a banki interface kapcsolatot kell kiépíteni, hanem a saját felületed is alkalmas kell, hogy legyen erre a feladatra. A Rendeljitt ezt is megoldotta, így ez a költség sincs. Amint regisztrálsz egy fiókot magadnak, már lehet is nálad online fizetni. DE! Csak ha akarod. Sok 50+-os vendéglátó még fél ettől! Ez nem kötelező! Csak lehetőség!

Ez legalább olyan borsos költség, mint a létrehozás. Nem elég kiépíteni, de fenn is kell tartani az interface kapcsolatokat. Műszaki hibák elhárítása, protokollok megváltozása, titkosítási eljárások, adatbázis kapcsolatok jogszabályoknak, szabályzó hatóságoknak való megfelelés, stb. Ha ezt te csinálod, akkor is idő, energia, de valószínűleg nem is értesz hozzá, így valakinek fizetned kell, aki néhány órán belül be tud avatkozni, ha szükség van rá. Rendeljittben ezt a kapcsolatot mi építjük, üzemeltetjük, felügyeljük, tartjuk karban, és ha kell, beavatkozunk. Így ennek sincs nálad költsége!

Ez kell! Ha tetszik, ha nem! Ez dolgozik majd helyetted, ettől fognak imádni az ügyfeleid. Emiatt lesz minden jobb, szebb, hatékonyabb, kényelmesebb, több pénzed, időd… A rendelési alkalmazások önmagukban meg sem állnak. Csak akkor hatékony, ha az egy vendéglátó rendszerbe csatlakozik. Nem elég a rendelést begyűjteni, de ha már be van gyűjtve, akkor fusson is végig az össze folyamaton. Vegye le készletről a fogyást, fizettessen, stb. Többféle technológiát kell, hogy használjon, és több rendszerbe kell, hogy beépüljön. Hidd el, hogy már tudni sem akarod, hogy mit kell egy rendelési alkalmazásnak tudnia, mire legyen képes. Az önmagában értelmetlen rendelési alkalmazás létrehozása tetemes költség és valószínűleg egy vendéglátó számára kigazdálkodhatatlan, de átfogó rendszerbe építve pedig egy vagyon. És a legnagyobb csapdája, hogy lehet, hogy nem is jó, sőt kifejezetten káros. Ilyenek pl. A letöltős alkalmazások. Azért káros, mert senki nem fogja letölteni! A Rendeljitt olyan vendéglátó rendszer, amiben benne vannak az alkalmazások. Pontosabban, azokból épül fel a rendszer. Több, mint 20 féle rendelési forgatókönyvet valósítanak meg. Rendeljittben ezeket megkapod! Próbáld ki a tesztfelületen! Ingyenes!

Ha a rendelési alkalmazásra szükség van, akkor ez kötelező. Időnként modernizálni kell, tesztelni, frissíteni, ésszerűsíteni, stb. Ok, hogy építtetsz egy appot ma egy ház áráért, vagy veszel egyet, mert meggyőztek róla, hogy jó lesz, de mi lesz holnap, amikor rájössz, hogy valami nem jó, vagy bővíteni, módosíttatni, modernizálni szeretnél? Mi lesz, amikor megváltoznak a fogyasztói szokások, technológiák? Ezt akkor ki fogja kifizetni? Te? A Rendeljittben ez sem a te költséged, feladatod. A Rendeljitt ezt mind megoldja! Csak az előnyét kell élvezni.

Ez is kell! Ha akarod, ha nem. De, amíg a rendelési alkalmazások használata az érdeked, addig az NTAK felé az adatszolgáltatás kötelező, jogszabályban előírt feladatod! Mivel az NTAK különböző biztonsági protokollokon keresztül érhető el, szigorú alakiság, formaiság és tartalmi igény mellet, így olyan vendéglátó szoftvert kell választanod, ami képes ezt az adatszolgáltatást megtenni! De! Nem mindegy, hogy ezt is hogyan csinálja. Lesznek szoftverek, amik félautomata működéssel, kézi vezérléssel fognak működni. Ez is költség, munkaidő és adminisztráció. A gépre telepítős szoftverek esetében még, ha NTAK képes is, akkor is ott kell, majd a gép mellett állnod és nyomkodni… A Rendeljitt full automata. Képzeld el úgy, hogy ha idényjelleggel vagy nyitva május 5-től augusztus 30.-ig, akkor május elején beállítod, hogy mely napokon leszel nyitva, mettől meddig, stb. És augusztus 30-ig minden nap automatikusan megcsinálja a zárásokat, jelentéseket, stb., úgy, hogy valószínűleg hozzá sem kell nyúlnod.

Technikai nyitás, zárás, borravaló jelentés, szervizdíj nyilvántartás, üzemszünetek, forgalom nélküli napok nyilvántartása, jelentése mind munka és energia. Ez is pénz nem. Ki kell fizetned valakinek, vagy neked kell megcsinálnod. Nem mindegy, hogy ezekkel mennyit foglalkozol. A Rendeljitt-ben ezeket is javarészt megoldjuk, nyilvántartjuk, bejelentjük automatikusan az Ntak felé, stb.

A válasz egy kérdésben sejtetve: ki nyomkodja be a vendéglátó rendszeredbe Wolt-on, Foodpandán vagy más külső futárszolgálattól, értékesítőtől, Internetes értékesítő felületről érkező rendelést. Te? Kollégád? Munkabérért, haszontalan munkáért? A Rendeljitt automatikusan képes átszívni magába ezeket az adatokat, így azt nem kell újra felütni, beütni, lekönyvelni, stb.

Most add össze ezeket a költségeidet!
Mármint a számszerűsíthetőeket, mert a reputáció, renomé romboló, áfa tévesztős, üzletvitel és egzisztencia veszélyeztető, elmaradt bevétel és haszon, kényelemi faktorok, stb. ugye nehezen számszerűsíthetők. De azért próbáld meg!
Mennyinél tartasz?
5 - 50 milla / év
A Rendeljittel ez majdnem nullázható, pontosabban megkereshető.
Akkor, most miért is fontos az, hogy a Rendeljitt mennyibe is kerül?

Ennek ellenére ezzel nem élünk vissza.

Nézd meg az árak menüpontot!